VÄLKOMMEN!!

Blogga? Jag? Egentligen hade jag aldrig tänkt göra det. Men det är ju aldrig försent att ändra sig.
Så nu är jag här i alla fall. Kan lägga till "bloggare" på min meritlista :-).
Den skrivs i all anspråkslöshet, mest för att i skrift uttrycka glädje, sorg, ilska och kanske också en gnutta humor.

onsdag 28 juli 2010

Nu vet jag

Nej, jag hade nog egentligen inte tråkigt på jobbet. Jag var på väg att bli sjuk. Vilket jag är nu, sedan igår. Gick hem från jobbet strax efter lunch på tisdagen, kändes motigt att behöva sitta och skaka på ett tåg - vad skönt det hade varit att ha bilen just igår! Då hade man bara dundrat hem längs motorvägen en liten stund och vips hade man varit hemma. Nu fick det bli tåg och därpå följande cykeltur i tokvärme.
Vete katten vad det rör sig om. Förkyld? Tja, lite grann. Huvudvärk? Tja, lite grann. Ledvärk? Tja... ja du fattar. Lite så där smådassig i största allmänhet, precis som jag känt mig nu några dagar men igår blev det för mycket att sitta på jobbet och bara liksom vara på halvfart.
Sov en hel del igår eftermiddag. Idag har jag också vilat, men tog bara en liten lur på förmiddagen.
Något roligare blev det förstås när jag fick mess från Partypinglan! Hon har det toppenbra på resan, med massor av sol och gott vin. Härligt! Jag ser fram emot när de kommer hem så jag kan få höra alla detaljer.
Tänk att man knappt orkar något alls när man är krasslig. Därför får det bli punkt här för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar