VÄLKOMMEN!!

Blogga? Jag? Egentligen hade jag aldrig tänkt göra det. Men det är ju aldrig försent att ändra sig.
Så nu är jag här i alla fall. Kan lägga till "bloggare" på min meritlista :-).
Den skrivs i all anspråkslöshet, mest för att i skrift uttrycka glädje, sorg, ilska och kanske också en gnutta humor.

måndag 5 juli 2010

Glädje och irritation

Så underbart skönt att jag i morse äntligen kom ut på en joggingtur igen! Inte jättelångt, usel tid, men ändå så väldigt, väldigt härligt. Känslan av att komma hem efter en tur, stänga av tidtagaruret, pusta och stretcha och sedan hoppa in i duschen, är fantastisk.
Mindre fantastisk är däremot känslan av att telefonen inte funkar. Det gör mig riktigt irriterad! Det är tredje gången denna vecka som telefonen (den fasta) inte fungerar.... att betala abonnemangskostnad känns mer och mer överflödigt.
I övrigt anser jag inte precis att Karthago bör förstöras - däremot får gärna värmen vara kvar några dagar till!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar