VÄLKOMMEN!!

Blogga? Jag? Egentligen hade jag aldrig tänkt göra det. Men det är ju aldrig försent att ändra sig.
Så nu är jag här i alla fall. Kan lägga till "bloggare" på min meritlista :-).
Den skrivs i all anspråkslöshet, mest för att i skrift uttrycka glädje, sorg, ilska och kanske också en gnutta humor.

måndag 9 augusti 2010

På benen

Ja då är man tillbaka i tjänst igen. Sedan några dagar. Har till och med hunnit passera en helg - som innehöll besök på Tivoli i Köbenhavn. Det var sig precis likt. Dyrt, men dejligt. Ungarna rockade loss på en mängd olika karuseller. Själv minns jag allra bäst att jag numera är bekant med chokladmjukglass. Rekommenderas! Mumsigt!
Annars är det numera tydligt att sommaren är på återgång. Tokvärmen har lämnat oss, tokregnet har kommit. Det finns vissa illasinnade själar som påstår å det bestämdaste att hösten är kommen. Så vill definitivt inte jag uttrycka det. Snarare är det alltså så att sommaren är på väg bort. Vilket inte betyder att hösten är här. I mitt tycke...
För fortfarande är det inte kallt, jacka känns för det mesta onödigt och sandalerna funkar ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar