VÄLKOMMEN!!

Blogga? Jag? Egentligen hade jag aldrig tänkt göra det. Men det är ju aldrig försent att ändra sig.
Så nu är jag här i alla fall. Kan lägga till "bloggare" på min meritlista :-).
Den skrivs i all anspråkslöshet, mest för att i skrift uttrycka glädje, sorg, ilska och kanske också en gnutta humor.

fredag 11 juni 2010

Succé!

Gårdagens studentfest blev toppen! Studenten som firades blev minst sagt NÖJD över presenterna han fick av oss. Och det gjorde så klart även mig helglad! För då visste jag att det var mitt-i-prick och inte bara någon slentrianmässigt utvald ljuslykta eller annat tråkigt traditionellt studentpresentigt som vi hittat.
Presenter ska väljas ut med omsorg, så man visar att man bryr sig. Annars kan man ju lika gärna ge bort pengar. Men finns det något tråkigare än att ge bort pengar, eller för all del att få dem? Visst... om man håller på att spara till något speciellt så kan det vara praktiskt att önska sig en och annan slant, men håll med om att det ju inte är särskilt hög wow-faktor på ett kuvert med en femhundralapp i?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar